Recenze od Monys123 - Prokletí měsíce

2. června 2015 v 13:06 | V. Montevecchi |  Recenze

Zdravím všechny čtenáře a návštěvníky blogu.

Ráda bych vám představila další recenzi na můj příběh Prokletí měsíce, které se tentokrát ujala Monys123. Recenzi najdete ZDE nebo ve zbytku tohoto článku :) Opravdu mě překvapuje čím dál více, jak pozitivní jsou recenze na tento příběh :D Děkuji Vám všem za podporu a jsem ráda, že se příběh tak moc líbí!

S láskou Vašec
V. Montevecchi

Celá recenze k přečtení v článku ↓↓↓↓↓↓

ANOTACE: Už dlouho jsem žila v New Yorku jednotvárným životem novinářky, ale potřebuji změnu. Při první možnosti jsem skočila po nabídce práce v maloměstě Seatown. Jenže mistní ovzduší je... podivné. Do městského parku nikdo nechodí, lidé v noci neopouštějí domovy a ani má práce není na úrovni, kterou jsem očekávala. Při hledaní motivů na články jsem narazila na archivní spisy prozrazující časté mizení a umírání obyvatel města. Musela jsem tomu přijít na kloub, a když jsem na varování šerifa nedbala, mé skutky a nešťastné náhody zapříčinily, že jsem se brzy ocitla tváří tvář smrti a stala se i svědkem podivné vraždy. Na povrch vychází přiznání, kterým jde jen těžce věřit, ale jsem odhodlaná pomoci městu a jejím obyvatelům. Je načase, aby se město zbavilo nočních můr a nadvlády stůj co stůj!

Autorův názor: Myslím, že kniha je vhodná pro milovníky žánrů něco mezi fantasy/horor/dobrodružné. Snažím se, aby příběh byl zcela originální a aby se vymykal klasickým příběhům o nadpřirozených postavách. Především se snažím, aby byly postavy vnímány jinak, než klasické seriály a filmy o upírech, vlkodlacích, apod. :) Dle mého názoru je příběh takový, jako samotný Seatown (město v příběhu) - tj. "Nic není takové, jak se na první pohled zdá."

Vlastní názor: S autorčiným názorem plně souhlasím. Kniha je něco mezi fantasy a hororem. Dlouhé kapitoly (myslím, že okolo 6-7 stran) Vás donutí zapojit mozkové závity a přemýšlet. Tedy, aspoň mě ano :D Jak píše sama pridipdiyoren, "Nic není takové, jak se na první pohled zdá.". Když už si myslíte, že jste na něco kápli, tak hned na to vaše vize mizí a objevují se nové dohady :) Autorka je velice nadaná, postavy jsou nádherně promyšlené a hlavní hrdinka mi přijde sympatická. Za mě bych dala autorce to nejlepší hodnocení :))

Gramatika, styl psaní: Občas se v příběhu vyskytne nějaká chybějící čárka, ale to bývá všude :) Autorka příběh krásně řádkuje, rozepisuje a napíná :D Také píše z pohledu hlavní hrdinky :D

Komu bych knihu doporučila: Osobně fantasy snílkům a milovníkům napětí :33

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.